AKTUÁLNĚ

Očkování proti COVID 19 - info.

Děti od 12 let lze očkovat pouze v očkovacích centrech. Očkování u pediatra není reálně možné.

Režim v době pandemie SARA-CoV-2.

Vážení pacienti.

Vzhledem ke stále probíhající situaci s onemocněním COVID 19 vás prosíme i nadále o telefonické objednávání na veškerá ošetření. Od září 2020 provádíme (7,30 - 9,30), kromě úterý, preventivní prohlídky a očkování. Nemocní jsou zváni až od 10,00 hod. dále. V úterky budeme objednávat prevence 13 - 15 hodin a nemocné děti od 15,00 dále. V čekárně dodržujte prosím současnou přítomnost maximálně tří osob (rodin).

Vždy po příchodu umyjte a desinfikujte ruce dětí i sobě.

Roušky na ústa a nos platí standardně. Tato opatření jsou v souladu s doporučením SPLDD i obecnými.

Očkování meningokok

12. května 2020

Od 1.5.2020 očkujeme pro zájemce kojence od dvou do šesti měsíců proti meningokoku B vakcínou Bexsero. Je plně hrazeno státem! Batolata od jednoho do dvou let možno očkovat proti meningokokům ACWY vakcínou Nimenrix. Je plně hrazeno státem! Pro bližší údaje volejte sestřičku a naplánujte termíny, ať Vám nepropadnou hrazená období.

Bioptron

10. června 2016

Nabízíme ošetření pomocí Bioptronové lampy. Vhodné k terapii hojení úrazů, pooperačních stavů, čerstvých jizev, zánětů, oparů, doplněk k léčbě zánětu dutin, lokalizovaných bolestivých stavů.

Inhalace

23. října 2014

Sestřička Šandová na doporučení lékaře a při zájmu pacienta (rodičů) provádí u dětí odhleňování, odsmrkávání po inhalaci Vincentkou přímo v ordinaci. Inhalace lze v rámci akutního infektu opakovat.