AKTUÁLNĚ

Kalmetizace (očkování TBC)

Vzhledem k množícím se dotazům na očkování proti tuberkulóze:

Očkování BCG vakcínou na tuberkulózu pro zájemce můžu doporučit.  Probíhá na vlastní žádost (není třeba žádanka praktika). Po objednání na kalmetizačních ambulancích při plicních odd. nemocnic (i ve Vyškově, tel. 517 315 561).

Předchází mu tuberkulínový test , tzv. Mantoux II, prováděný tamtéž.

Je vhodné a doporučuji před kalmetizací vyšetřit u dětí  TREC a KREC, jako screening možné poruchy buněčné imunity.  Bližší info na www.aeskulab.cz.  KLIENTSKÉ CENTRUM, 800 737 383, podpora@aeskulab.cz .

Očkování proti COVID 19.

Od ledna 2022 očkujeme děti ve věku 5-11 let vakcínou Comirnaty firmy Pfizer.

Hlaste se prosím sestřičce k naplánování termínů.

Režim v době pandemie SARA-CoV-2.

Vážení pacienti.

Vzhledem ke stále probíhající situaci s onemocněním COVID 19 vás prosíme i nadále o telefonické objednávání na veškerá ošetření. Od září 2020 provádíme (7,30 - 9,30), kromě úterý, preventivní prohlídky a očkování. Nemocní jsou zváni až od 10,00 hod. dále. V úterky budeme objednávat prevence 13 - 15 hodin a nemocné děti od 15,00 dále. V čekárně dodržujte prosím současnou přítomnost maximálně tří osob (rodin).

Vždy po příchodu umyjte a desinfikujte ruce dětí i sobě.

Roušky na ústa a nos platí standardně. Tato opatření jsou v souladu s doporučením SPLDD i obecnými.

Očkování meningokok

12. května 2020

Od 1.5.2020 očkujeme pro zájemce kojence od dvou do šesti měsíců proti meningokoku B vakcínou Bexsero. Je plně hrazeno státem! Batolata od jednoho do dvou let možno očkovat proti meningokokům ACWY vakcínou Nimenrix. Je plně hrazeno státem! Pro bližší údaje volejte sestřičku a naplánujte termíny, ať Vám nepropadnou hrazená období.

Bioptron

10. června 2016

Nabízíme ošetření pomocí Bioptronové lampy. Vhodné k terapii hojení úrazů, pooperačních stavů, čerstvých jizev, zánětů, oparů, doplněk k léčbě zánětu dutin, lokalizovaných bolestivých stavů.

Inhalace

23. října 2014

Sestřička Šandová na doporučení lékaře a při zájmu pacienta (rodičů) provádí u dětí odhleňování, odsmrkávání po inhalaci Vincentkou přímo v ordinaci. Inhalace lze v rámci akutního infektu opakovat.