AKTUÁLNĚ

Očkování proti COVID 19 - info.

Výhledově bude možné očkovat děti od 12 let přímo v naší ordinaci vakcínou f. Moderna.                   Podmínkou je však minimálně 25 dětí. Menší množství vakcín se zatím nedodává.

Nové www stránky

Nové www stránky od 1.3. 2021.

Antigenní testy

Provádím antigenní testy na COVID 19.  Vyšetření se provádí ze slin i z výtěru. Dítě musí naplivat malé množství slin do zkumavky nebo se provede výtěr z kraje nosu nebo lze i z výtěru nosohltanu.  Výsledek je znám do 15 minut.

Vyšetření registrovaným pacientům, kteří mají symptomy obtíží, hradí pojišťovna

Režim v době pandemie SARA-CoV-2.

19. srpna 2020

Vážení pacienti.

Vzhledem ke stále probíhající situaci s onemocněním COVID 19 vás prosíme i nadále o telefonické objednávání na veškerá ošetření. Od září 2020 provádíme (7,30 - 9,30), kromě úterý, preventivní prohlídky a očkování. Nemocní jsou zváni až od 10,00 hod. dále. V úterky budeme objednávat prevence 13 - 15 hodin a nemocné děti od 15,00 dále. V čekárně dodržujte prosím současnou přítomnost maximálně tří osob (rodin).

Vždy po příchodu umyjte a desinfikujte ruce dětí i sobě.

Roušky na ústa a nos platí stále. Tato opatření jsou v souladu s doporučením SPLDD i obecnými.

Očkování meningokok

12. května 2020

Od 1.5.2020 očkujeme pro zájemce kojence od dvou do šesti měsíců proti meningokoku B vakcínou Bexsero. Je plně hrazeno státem! Batolata od jednoho do dvou let možno očkovat proti meningokokům ACWY vakcínou Nimenrix. Je plně hrazeno státem! Pro bližší údaje volejte sestřičku a naplánujte termíny, ať Vám nepropadnou hrazená období.

Vyšetřování novorozenců

25. října 2018

Vzhledem k velkému zájmu pacientů zavádím opět vyšetřování novorozenců v jejich domácím prostředí.

Bioptron

10. června 2016

Nabízíme ošetření pomocí Bioptronové lampy. Vhodné k terapii hojení úrazů, pooperačních stavů, čerstvých jizev, zánětů, oparů, doplněk k léčbě zánětu dutin, lokalizovaných bolestivých stavů.

Inhalace

23. října 2014

Sestřička Šandová na doporučení lékaře a při zájmu pacienta (rodičů) provádí u dětí odhleňování, odsmrkávání po inhalaci Vincentkou přímo v ordinaci. Inhalace lze v rámci akutního infektu opakovat.