AKTUÁLNĚ

Potvrzení pro MŠ, ZŠ

12.4.2021

Děti, které prodělaly infekci COVID 19, event. měly pozitivní PCR test na SARS-CoV-2, nemusí podstupovat po dobu 90 dnů od pozitivního výsledku povinné testování před nástupem do MŠ či ZŠ.

Jako potvrzení pozitivního testu Vám stačí vytištěný výsledkový formulář testu z laboratoře.

Pokud nemáte výsledek k dispozici, pak vydám potvrzení od lékaře.

Výsledek Vám vyhledám v databázi kdekoli provedených testů a vydané potvrzení bude zpoplatněno 100,- Kč.

Nové www stránky

Nové www stránky od 1.3. 2021.

Antigenní testy

Provádím antigenní testy na COVID 19.  Vyšetření se již provádí ze slin i z výtěru. Dítě musí naplivat malé množství slin do zkumavky nebo se provede výtěr z kraje nosu nebo lze i z výtěru nosohltanu.  Výsledek je znám do 15 minut.

Vyšetření registrovaným pacientům hradí pojišťovna

Možno provést i na požádání samoplátcem za 200,-Kč.

Režim v době pandemie SARA-CoV-2.

19. srpna 2020

Vážení pacienti.

Vzhledem ke stále probíhající situaci s onemocněním COVID 19 vás prosíme i nadále o telefonické objednávání na veškerá ošetření. Od září 2020 provádíme (7,30 - 9,30), kromě úterý, preventivní prohlídky a očkování. Nemocní jsou zváni až od 10,00 hod. dále. V úterky budeme objednávat prevence 13 - 15 hodin a nemocné děti od 15,00 dále. V čekárně dodržujte prosím současnou přítomnost maximálně tří osob (rodin).

Vždy po příchodu umyjte a desinfikujte ruce dětí i sobě.

Roušky na ústa a nos platí stále. Tato opatření jsou v souladu s doporučením SPLDD i obecnými.

Očkování meningokok

12. května 2020

Od 1.5.2020 očkujeme pro zájemce kojence od dvou do šesti měsíců proti meningokoku B vakcínou Bexsero. Je plně hrazeno státem! Batolata od jednoho do dvou let možno očkovat proti meningokokům ACWY vakcínou Nimenrix. Je plně hrazeno státem! Pro bližší údaje volejte sestřičku a naplánujte termíny, ať Vám nepropadnou hrazená období.

COVID 19 test

16. dubna 2020

Pro zájemce o vyšetření protilátek proti koronaviru způsobujícího COVID 19 mám k dispozici imunologické testy. Jedná se o odběr kapky krve z prstu. Výsledek je do 15 minut. Hodnotit lze již probíhající infekci nebo infekci prodělanou. Test stojí 450 Kč.

Vyšetřování novorozenců

25. října 2018

Vzhledem k velkému zájmu pacientů zavádím opět vyšetřování novorozenců v jejich domácím prostředí.

Bioptron

10. června 2016

Nabízíme ošetření pomocí Bioptronové lampy. Vhodné k terapii hojení úrazů, pooperačních stavů, čerstvých jizev, zánětů, oparů, doplněk k léčbě zánětu dutin, lokalizovaných bolestivých stavů.

Inhalace

23. října 2014

Sestřička Šandová na doporučení lékaře a při zájmu pacienta (rodičů) provádí u dětí odhleňování, odsmrkávání po inhalaci Vincentkou přímo v ordinaci. Inhalace lze v rámci akutního infektu opakovat.